Asiakastyytyväisyyskysely 2016

Lähetimme kyselyn kaikille asiakkaillemme, jotka olivat varanneet Umbrian lomansa majoituksen kauttamme ja/tai olleet retkillämme Umbriassa vuonna 2016. Vastausprosentti oli 67%.

Kysyimme asiakkailtamme miten he kokivat:

  • miten sivustoltamme saa informaatiota Umbriasta
  • kommunikaatiomme selkeyden ja nopeuden majoitusvarausta tehdessään
  • miten hyvin majoituskohde vastasi siitä antamaamme ennakkotietoa
  • palvelumme tason majoituksen organisoimisessa
  • palveluidemme käytännön järjestelyt retkipalveluissa
  • tilaamiensa retkien palveluiden sisällön.

Vastaukset pyydettiin antamaan asteikolla erittäin hyvä, hyvä, keskinkertainen, huono. Kaikki vastanneet ilmoittivat tilaavansa meiltä palveluita uudestaan ja suosittelevansa meitä tuttavilleen.


Kaikkiin esittämiimme kysymyksiimme saimme vastauksen erittäin hyvä tai hyvä. Näin ollen palveluihimme tyytyväisten asiakkaiden osuus vuonna 2016 oli kokonaisuudessaan 100%.


Erittäin hyvänä vastanneista 92% kokivat sen, miten hyvin tarjoamamme majoituskohde vastasi siitä antamaamme ennakkotietoa. Niin ikään 92% vastanneista olivat erittäin tyytyväisiä kykyymme organisoida majoitus. Retkipalveluita tilanneista 93% olivat erittäin tyytyväisiä palvelun sisältöön.

Talven hiljaisempana aikana keskitymme sivustomme päivittämiseen. Kyselymme perusteella 61% vastanneista koki sen antavan erittäin hyvin tietoa Umbriasta ja 39% hyvin. Tässä meille askaretta talvelle!

Alla otteita saamistamme kirjallisista palautteista:

”Kaikki hoitui ilman hankaluuksia. Ja viinitilavierailuun olimme tyytyväisiä. Lisäksi Pekan asiantuntevuus viinien suhteen oli vielä plussaa. Hyvä, henkilökohtainen palvelu. Kiitos!”


”Olitte loistavia. Ette jättäneet meitä pulaan missään vaiheessa ja teitte varmasti paljon ylimääräistä. Hinta oli sovittu etukäteen. En tiedä, miten osaisin teitä kehua, niin että suomalainen uskoisi. K i i t o s vielä kerran.”


”Todella mukavaa asioida ihmisten kanssa, jotka todella tietävät (=omakohtaisiin kokemuksiin perustuvaa tietoa). Kiitos kaunis kesästä 2016!. Palaamme aivan varmasti myöhempinä kesinä asiaan.”


”Kiitokset vielä 15.7.16 illallisesta vuokra-villallamme! Olimme erittäin tyytyväisiä palveluun ja erinomaiseen ruokaan!”


”Tuttu lomapaikka edelliseltä vuodelta, mutta silti tuotti WAU -efektin. Sirpan ja Pekan kanssa asiointi on erittäin vaivatonta ja he ovat todella ystävällisiä. Ainoa huono asia on se, että Umbriaan tulee mentyä aina uudestaan, muut Italian ihanat maakunnat jäävät näkemättä.”


”Ihanaa saada suomeksi palvelua ulkomailla. Sydämeen jäi hyvä jälki. Kiitos teille kaikille.”


”Vaikka tämän vuoden kesällä tapaamisemme oli kestoltaan lyhyt, niin tunnelma oli kuitenkin välittävä ja lämmin. Oli luotettavaa mennä hotelliin, joka oli etukäteen tarkistettu ja hyväksi todettu. Lämmin kiitos jälleen!!”


”Loistavaa toimintaa kerta kaikkiaan !”


”Teidän palvelut, turvallisuuden tunne asioiden sujuvuudesta ja hienotunteinen tapa hoitaa palvelua on ensiluokkaista. Kiitos ja kumarrus Sirpa & Pekka!”


”Majoituksen taso oli todella korkealuokkainen ollen kuitenkin kotoisa. Saimme myös pyydettäessä apua, esim ajo-ohjeet.Samalla tuli tunne, että mahdollisten ongelmien kohdatessa olisimme voineet kysyä apua ja vastaus olisi ollut ystävällinen.”


”Henkilökunta oli todella ystävällistä. Viihdyimme tosi hyvin. Kiitos!”


”Superloma myös tänä vuonna! Suurkiitos teille.”


”Majoituksista toivoisin lisää kuvamateriaalia (toisaalta nimen perusteella esim. hotelleilta saattaa löytyä omia kotisivuja). Erinomaisen kattavat sivut, ja informaatiota on paljon. Perusteellista, nopeaa ja ystävällistä palvelua. Viinitilavierailusta erityiskiitos! Erittäin asiantunteva ja perusteellinen kuvaus viininviljelystä ja koko tekoprosessista maisteluineen. Kaikkea hyvää!”